Humlegårdens bestyrelse

Bestyrelsen består af 7 medlemmer og 2 suppleanter. Medlemmer vælges for en 2-årig periode. Nedenfor kan du se de enkelte medlemmers ansvarsområder. Se også viceværtens opgaver. Referater af bestyrelsesmøder kan findes her.

Alle henvendelser til bestyrelsen bør ske via mail til bestyrelsen@abhumlegaarden.dk
 

 Jørgen Eriksen Formand  Generelle henvendelser, fortrapperenovering
 Allan Richardt Jensen                       Næstformand  Køb/salg og vurdering, forsikring, loft/kælderrum, byggesager
 Helle Hartz Sekretær Web/kommunikation/IT
 Thomas Wulff Medlem  Vicevært, vaskeri, el/vand/varme/faldstammer/afløb
 Parthia Ghaziani Medlem Leje/fremleje, vurdering, tagterrasse, vedligeholdelse, bagtrapperenovering                             
 Zina Laura Bosse Medlem Gårdlaug, tagterrasse
 Peter Søndergaard Medlem  Dørprojekt, ventelister, ventilation 
 Rasmus Brønnum Medlem Dørprojekt
 Ness Sørensen Suppleant Døre/vinduer, internet