Humlegårdens bestyrelse

Bestyrelsen består af 6 medlemmer og 2 suppleanter. Medlemmer vælges for en 2-årig periode. Nedenfor kan du se de enkelte medlemmers ansvarsområder. Se også viceværtens opgaver. Referater af bestyrelsesmøder kan findes her.

Alle henvendelser til bestyrelsen bør ske via mail til bestyrelsen@abhumlegaarden.dk
 
Jørgen Eriksen Formand Generelle henvendelser, for- og bagtrapperenovering
Allan Richardt Jensen Næstformand
Køb/salg og vurdering, forsikring, loft/kælderrum, byggesager
Helle Hartz Sekretær Web/kommunikation/IT
Thomas Wulff
Medlem
Vicevært, vaskeri, el/vand/varme/faldstammer/afløb
Parthia Ghaziani
Medlem
Leje/fremleje, vurdering af ejendom, tagterrasse, vedligeholdelse
Zina Laura Bosse
Medlem
Gårdlaug, tagterrasse
Rasmus Brønnum
Medlem
Dørprojekt
Peter Søndergaard
Ness Sørensen
Medlem
Suppleant
Ventelister, for- og bagtrapperenovering
Døre/vinduer, internet